lördag 1 september 2012

Klädbytardagarna i Mariefred

Den person som kom på idéen med klädbytardagen vill jag ge en stor blöt puss.
Har nu införskaffat gummistövlar, regnställ, 4 par vantar, 2 mössor, 4 böcker, stol och massa kläder till en prislapp på 380:-

Det behöver inte kosta skjortan om man har barn, det gäller bara att leta på rätt ställen. För de som inte varit här innan kan jag rekommendera det starkt.

Nu väntar jag på att jacken ska vakna så vi får gå och fira Elioth på hans födelsedag.

2 kommentarer:

  1. Lilla syster kanin! Bästa barnboken;) den vi har är från när jag var liten alltså jättegammal;) puss

    SvaraRadera
  2. Jag vet, jag läste den för liv flera gånger och hon kissade nästan på sig varje gång jag sa "den feta näktergalen" och om kaninen som suger på örat. Tog den direkt, bästa fyndet idag.

    SvaraRadera